Open Trading

ТОВ “ОПЕН ТРЕЙДІНГ”

Постачальник енергоресурсів, якому довіряють. Електроенергія та газ для непобутових споживачів по всій Україні
Залишіть заяку для зворотнього зв’язку



    Переваги від зміни постачальника електроенергії

    Де краще замовити постачання електричної енергії

    Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача

    Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці

    Постачання електроенергії в Україні

    Успішний підприємець завжди знаходиться в постійному пошуку способів, які дозволять зменшити виробничі витрати.

    Ні для кого не секрет, що одним з ключових напрямків, що дозволяють підвищити ефективність підприємства, вважається зниження витрат на закупівлю електричної енергії. Без даного виду ресурсу не зможе працювати жодна компанія, це стосується не тільки виробничого, а й допоміжного відділу.

    Зовсім недавно в Україні було прийнято закон, який дає кожному споживачеві можливість самостійно вибрати постачальника електроенергії. Зараз підібрати компанію, що надає електрику, можуть як юридичні, так і фізичні особи.

    Зміна постачальника дає споживачеві наступні переваги:

    зниження вартості на електроенергію;

    безкоштовне удосконалення системи з обліку електрики;

    даний вид ресурсу за низькими тарифами;

    правова підтримка;

    гнучкі умови по нарахуванню різних штрафів і пені;

    отримання відстрочок оплати платежів і т. д.

    Режим роботи клієнтськой служби підтримки:

    понеділок-п’ятниця з 09-00 до 18-00 годинисубота-неділя – вихідні дні

    Де краще замовити постачання електоенергії

    Незважаючи на те, що ринок України буквально перенасичений подібними пропозиціями, знайти надійну компанію не так просто, як може здатися на перший погляд.

    Обов’язково ознайомтеся з віком організації, тарифами та умовами надання електричної енергії, щоб в майбутньому у Вас не виникло будь-яких проблем. Від вашого рішення залежить не тільки бюджет Вашого підприємства, а й безперебійна подача даного виду ресурсів. Пам’ятайте, що без електроенергії, Ваша організація призупинить виробництво, тому ретельно зважуйте своє рішення.

    Пошуки надійних постачальників електроенергії можуть затягнутися. Якщо ви не хочете витрачати свій час на вирішення даного питання, то скористайтеся нашою
    пропозицією.

    Постачання електричної енергії

    ТОВ “ОПЕН ТРЕЙДІНГ” пропонує постачання електричної енергії на нових, вигідних умовах, пропонуємо інноваційні новітні технологій у сфері електропостачання. Стабільна робота електромережі, та оптимізація витрат на енергоспоживання.

    Постачання природного газу

    Постачання природного газу промисловим підприємствам України.Компанія ТОВ “ОПЕН ТРЕЙДІНГ”– надійний і стабільний партнер у сфері постачання природного газу промисловим підприємствам України.

     

    Споживач може подати звернення/скаргу/претензію шляхом:

    • подання письмової заяви на особистому прийомі у керівництва ТОВ “ОПЕН ТРЕЙДІНГ”;

    • подання письмової заяви поштовим зв’язком на адресу ТОВ “ОПЕН ТРЕЙДІНГ”;

    • в електронному вигляді за наведеною нижче формою.

    Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:

    • обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;

     

    • викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;

     

    • письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

    Попередня відповідь на звернення/скаргу/претензію споживача надається протягом 1 (одного) робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії, якщо у ньому вказана адреса електронної пошти споживача, номер телефону. Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.

    Режим роботи клієнтськой служби підтримки:

    понеділок-п’ятниця з 09-00 до 18-00 годинисубота-неділя – вихідні дні

    Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів

    Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.

    І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії яка становить загрозу електробезпеці:

    Строк подачі інформації:
    Негайно

     

    Кому подається інформація:
    Для працівників – безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві.
    Для споживачів – центр обслуговування споживачів ТОВ “ОПЕН ТРЕЙДІНГ”.

     

    Порядок дій:
    У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на проводи повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося, через засоби зв’язку або нарочним безпосередньо керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві, для споживачів – центр обслуговування споживачів ТОВ “ОПЕН ТРЕЙДІНГ”за телефоном: 38(097)0332121

    ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці

    Строк подачі інформації:
    Негайно

     

    Кому подається інформація:
    У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв’язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС, центр обслуговування споживачів “ОПЕН ТРЕЙДІНГ” за телефонами: 38(097)0332121

     

    Порядок дій:
    У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на проводи повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося, через засоби зв’язку або нарочним безпосередньо керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві, для споживачів – центр обслуговування споживачів ТОВ “ОПЕН ТРЕЙДІНГ”за телефоном: 38(097)0332121

    Зміни тарифів

    1. Зміни тарифів на регульовані ціни (тарифи) можна побачити на сайті НКРЕКП: https://www.nerc.gov.ua

     

    2. Зміну ціни на сегментах ринку РДН і ВДР можна побачити на сайті Оптового ринку: https://www.oree.com.ua

     

    3. З діючими тарифами на послуги з розподілу електричної енергії, що діють з 01.01.2022 року, згідно з відповідними Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), ознайомитись можливо за посиланням: https://www.nerc.gov.ua