1) обирати спосіб визначення ціни за постачання електричної енергії на умовах, зазначених у комерційній пропозиції, обраній Споживачем;
2) отримувати електричну енергію на умовах, зазначених у цьому Договорі;
3) купувати електричну енергію із забезпеченням рівня якості комерційних послуг, відповідно до вимог діючих стандартів якості надання послуг, затверджених Регулятором, а також на отримання компенсації за порушення таких вимог, розмір якої визначено в комерційній пропозиції;
4) безперешкодного доступу до розрахункових засобів вимірювальної техніки Споживача для перевірки показників щодо фактично використаних Споживачем обсягів електричної енергії;
5) безоплатно отримувати інформацію про обсяги та інші параметри власного споживання електричної енергії;
6) звертатися до Постачальника для вирішення будь-яких питань, пов’язаних з виконанням цього Договору;
7) вимагати від Постачальника надання письмової форми цього Договору;
8) вимагати від Постачальника пояснень щодо отриманих рахунків і у випадку незгоди з порядком розрахунків або розрахованою сумою вимагати проведення звіряння розрахункових даних та/або оскаржувати їх в установленому цим Договором та чинним законодавством порядку;
9) проводити звіряння фактичних розрахунків в установленому ПРРЕЕ порядку з підписанням відповідного акта;
10) вільно обирати іншого електропостачальника та розірвати цей Договір у встановленому цим Договором та чинним законодавством порядку;
11) оскаржувати будь-які несанкціоновані, неправомірні чи інші дії Постачальника, що порушують права Споживача, та брати участь у розгляді цих скарг на умовах, визначених чинним законодавством та цим Договором;
12) отримувати відшкодування збитків від Постачальника, понесених у зв’язку з невиконанням або неналежним виконанням Постачальником своїх зобов’язань перед Споживачем, відповідно до умов цього Договору та чинного законодавства;
13) перейти на постачання електричної енергії до іншого електропостачальника, у разі наявності договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії та відсутності припинення постачання електричної енергії внаслідок наявності заборгованості за постачання електричної енергії перед діючим Постачальником, та/або достроково призупинити чи розірвати цей Договір у встановленому ним порядку;
14) інші права, передбачені чинним законодавством і цим Договором.
1) забезпечувати своєчасну та повну оплату спожитої електричної енергії згідно з умовами цього Договору;
2) укласти в установленому порядку договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії з оператором системи для набуття права на правомірне споживання електричної енергії та транспортування електричної енергії до межі балансової належності об’єкта Споживача;
3) раціонально використовувати електричну енергію, обережно поводитися з електричними пристроями та використовувати отриману електричну енергію виключно для власного споживання та не допускати несанкціонованого споживання електричної енергії;
4) протягом 5 робочих днів до початку постачання електричної енергії новим електропостачальником, але не пізніше дати, визначеної цим Договором, розрахуватися з Постачальником за спожиту електричну енергію;
5) надавати забезпечення виконання зобов’язань з оплати за постачання електричної енергії у випадку неможливості погасити заборгованість за постачання та/або перебування в процесі ліквідації чи банкрутства відповідно до Цивільного кодексу України та ПРРЕЕ;
6) безперешкодно допускати на свою територію, у свої житлові, виробничі, господарські та підсобні приміщення, де розташовані вузли обліку електричної енергії, засоби вимірювальної техніки тощо, представників Постачальника після пред’явлення ними службових посвідчень для звіряння показів щодо фактично спожитої електричної енергії;
7) забезпечити передачу на адресу Постачальника підписаного з боку Споживача Акт купівлі-продажу та Акту звірки взаємних розрахунків за розрахунковий період протягом місяця наступного за розрахунковим;
8) відшкодовувати Постачальнику збитки, понесені ним у зв’язку з невиконанням або неналежним виконанням Споживачем своїх зобов’язань перед Постачальником, що покладені на нього чинним законодавством та/або цим Договором;
9) виконувати інші обов’язки, покладені на Споживача чинним законодавством та/або цим Договором.
Покроково:
Крок 1 – заповнення «опитувального листа»
Крок 2 – Підписання договору в двох примірниках та обмін (Особисто;НОВА ПОШТА; Курєр; тощо)
Крок 3 – інформування учасників (діючий постачальник, ОСР)
Крок 4 – процедура зміни постачальника.
Режим роботи клієнтськой служби підтримки:
понеділок-п’ятниця з 09-00 до 18-00 годинисубота-неділя – вихідні дні
Термін подачі інформації:
Негайно
Кому подається інформація:
Для працівників — безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві. Для споживачів — зателефонувати за номером: 38(097) 033 21 21
Порядок дій:
У разі виявлення обставин, що становлять загрозу електробезпеки людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв в роботі обладнання або аварій на виробництві необхідно негайно насамперед самому тримати безпечну відстань від місця події (у разі замикання на землю або падіння дерева на дроти повітряних ліній безпечну відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближених до місця аварії випадкових перехожих або тварин і повідомити про те, що сталося через засоби зв’язку або безпосереднього керівника або іншу уповноважену особу підприємства для споживачів — зателефонувати за номером: 38(097) 033 21 21
Термін подачі інформації:
Негайно
Кому подається інформація:
В разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв’язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС. Тел. 101; зателефонувавши за номером: 38(097) 033 21 21
Порядок дій:
Керівники на місцях насамперед повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеки, організувати при необхідності надання першої медичної допомоги, вжити невідкладних заходів щодо недопущення подібних подій.Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номером: 38(097) 033 21 21 або відправити лист по електронній пошті на адресу: info@opentrading.com.ua